Kacsacsalád miatt nem jár a 2-es metró egy szakaszon
A vágányok közé totyogtak be. A tűzoltók már intézkednek.
A vágányok közé totyogtak be. A tűzoltók már intézkednek.
Idén októberben, majdnem három év után lezárták a nyomozást a Pillangó utcai metróbaleset ügyében. Két embert gyanúsítanak, és a BKV megálmodta, hogy mivel lehetne elejét venni a hasonló baleseteknek.
Összekötnék a gödöllői HÉV-et a 2-es metróval. A HÉV azonban egy ideje nem a BKV-é (Budapesté), hanem a MÁV-é (az államé), így el kellene dönteni, mégis hol és hogyan lesz egy fővárosi vonalból állami vonal.
A szentendrei HÉV 5-ös metróra való átnevezése a legtökéletesebben mutatta meg, mi zajlik a színfalak mögött: több száz milliárd forint elköltésén megy a vita, nem mindegy ugyanis, melyik HÉV-et fejlesztenék, és mivé. Az infrastruktúra felfejlesztésére még, úgy tűnik, lesz is pénz, annál nagyobb kérdés, hogy miből cserélnék le a 98 HÉV-szerelvényt.
Az 1-es villamos meghosszabbítására már 2025-ig sor kerülhet, a 2-es metrót viszont valószínűleg 10 éven belül nem kötik össze a HÉV-vel, és a 3-as és a 4-es metrót sem fogják egyhamar meghosszabbítani.
A 3-as metró déli szakaszának felújításához van köze. De hogyan? A Metróért Egyesületet kérdeztük.
A Keleti pályaudvarnál esett a szerelvény alá egy ember, nem élte túl a balesetet.
Az egyik szerelvény lerobbant.
A hatóság még mindig nem végzett a nyomozással, úgyhogy még érvényben marad a sebességkorlátozás.